Thursday, June 18, 2009

Innlegg fra min nyopererte iPhone

Etter å ha vært uten iPhone i tre uker, var det med stor skepsis jeg hentet den på postkontoret. Jeg hadde avslått reparasjon av telefonen til 1.800 kroner, og bedt om å få den tilbake. Problemet lå i mikrofonen, folk hørte ikke noe da vi snakket sammen.

Moobi, som foretar service for NetCom, fant selvsagt ut at det måtte ha vært noe fuktighet inne i bildet. På denne måten er det ikke lenger noen garantisak, og man må betale for å få den fikset. Poenget er selvsagt at jeg ikke har badet med den.

Jeg valgte derfor å droppe reparasjonen, og hadde planer om å kjøpe en 3GS, når den kommer i juli. Overraskelsen var derfor stor da jeg ringte en venn med min iPhone, og han hørte alt som ble sagt.

Det største problemet nå er om jeg skal gå for 3GS når den kommer, eller vente til jeg har vært og badet igjen.

No comments: